Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

marți, 5 octombrie 2010

Noua Rihanna + update giveaway

Rihanna are un stil vestimentar cameleonic. Aproape ca nu pot sa numesc modul ei de a se imbraca "stil". De ce? Pentru ca la fiecare aparitie socheaza. De cand a aparut in industria muzicala a trecut prin mai multe etape. De la "sweet girl" o vedem acum o adevarata "bad girl" la capitolul fashion si makeup. Sa fie "de vina" varsta sau echipa din spatele ei.? Probabil ca inca se descopera la cei 22 de ani ai sai..

Imaginea de mai sus e de la ultimile aparitii din Londra. Ii dau 10 cu felicitari pentru intreaga tinuta. Chiar daca nu ma prea incanta culoarea din par aici mi se pare ca se completeaza perfect cu outfit'ul.

Chiar as fi foarte curioasa sa aflu parerile voastre :) Va place? Ce ati schimba?

Pentru Giveaway mai aveti timp sa va inscrieti pana maine 6.10. 2010 ora 23.00.
Va puup!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place outfit-ul insa pantofii parca nu se potrivesc dar e doar parerea mea personala si s-ar putea sa ma insel.

Anca Buzea spunea...

Si mie imi place mult, iar combinatia cu pantofii mi se pare super dulce :) Parul, intr-adevar, contrasteaza, dar in mod placut. Imi place directia asta, e putin mai feminina.

iguanitza spunea...

Mie imi place culoarea parului la nebunie :X am avut si eu o tentativa pe moment, cand am vazut video Love the way you lie...dar m`am linistit :)

Imi place fustita super mult, eu as fi ales alt top, nu un tricou.. mi se par ca nu se potrivesc cele doua..

unika spunea...

si eu sunt de aceesi parere ca si iguanitza, cred ca mergea un alt model de top....iar ceea ce tine de stilurile Rihannei, mi- placut si cand era sweet girl si acuma cand e bad girl, si-mi place si cum canta si tot , iar prin a 10-a am avut si eu un rosu de asta in par :D...ce sa mai, eram si eu in cautare atunci :D

Ada spunea...

imi place tinuta, in special pantofiorii, dar sincer, si eu as fi ales alt top :) iar culoarea parului parca e prea de tot... parerea mea :)

Cristina Duceac spunea...

Go Riri! :D

Rotsin spunea...

Deci exact cum ne-a obisnuit Rihanna in ultimul timp...wow :D
Imi place stilul..mai ales combinatia de pantofi cu sosetuze :X
Ce as schimba?Hmm..poate as fi ales altceva in locul acelui top.
Parul este superb,culoarea intr-adevar contrasteaza, este daca pot sa zic, pata de culoare care lipsea :))

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você