Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Depre Concursul Vichy

Am citit comentariile si email'urile pentru Concursul Vichy si veau sa clarific cateva lucruri si sa va mai povestesc din experienta mea cu aceste fonduri de ten.


Asadar:
- Comentariile pot fi oricat de lungi, nu ma deranjeaza daca sunt kilometrice:)) atata timp cat sunt originale si interesante(le citesc pe toate, inclusiv mail'urile - pe care o sa le public cu putin timp inainte de data limita a concursului)..


- Fondurile de ten Vichy sunt concepute pentru fiecare tip de ten. E normal ca un fdt destinat tenului gras sa nu se potriveasca tenului uscat. In legatura cu nuantele disponibile - important e sa alegi nuanta cea mai apropiata tenului tau  deoarece textura fondurilor de ten Vichy uniformizeaza tenul iar acesta nu va arata ca o masca. In plus - majoritatea dintre voi folosesc produse pentru conturul fetei, blush'uri, pudre pentru un machiaj impecabil.
-  In general sunt foarte multumita de produsele Vichy (inclusiv de cele pentru ingrijire). Raportul calitate- pret pentru fdt'urile Vichy mi se pare unul excelent.  De multe ori un fond de ten nu e suficient de puternic pentru a acoperi toate imperfectiunile sau nu vad rostul unui fond de ten cu acoperire mare pe un ten fara probleme. Pentru probleme majore eu folosesc corectorul. (asta indiferent de fondul de ten pe care il folosesc).
- In ultimul timp am folosit doar fondul de ten Normaderm. Pentru ca eram intr-o "anumita perioada" mi-a mai aparut cate un cosulet, insa mult mai putine ca de obicei. Un alt lucru care m-a surprins: petele de pe fata nu mai sunt asa vizibile. Oricum nu ies din casa fara fond de ten chiar daca tenul meu nu arata rau...imi place sa am o culoare uniforma dar aveam cateva pete care ma scoteau din sarite. Acum pot folosi fara probleme Aerateint Pure fara sa mi se para ca nu acopera suficient intr-un singur strat.
- Imi place enorm la aceste fonduri de ten ca au factor de protectie 20. Am vazut ca multe dintre voi sunteti la fel de incantate de acest aspect.

Ca un mic "truc" pentru astazi: aplicati fondul de ten mereu peste o baza( fie ca e vorba de baza de machiaj standard sau o crema destinata tipului vostru de ten). Baza de machiaj ajuta fondul de ten sa se "aseze" mai bine si sa reziste mai mult.

Cam atat pentru astazi.
Concursul Vichy e deschis tuturor pana pe 20.10 2010.
Nu uitati ca de voi depinde numarul de premii.
Nu ezitati sa-mi scrieti daca aveti intrebari sau nelamuriri.
Va pup si un weekend cat mai placut!

0 comentarii:

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você