Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

joi, 7 octombrie 2010

Castigatoare Giveaway (despre alte concursuri)

Iar postez tarziu:S. (Nu ma mai plang de timp ca probabil sunteti satule :))
A sosit timpul sa aflam castigatoarele dar inainte de asta va multumesc tuturor pentru urari si sfaturi (va promit ca o sa incerc sa tin cont de ele). Am aprobat toate commentariile, 25 in total (am lasat un doar un comment valabil pentru fiecare persoana care a participat).
Nu m-am putut abtine si am impartit premiul in doua. Nu cred ca va fi la fel si pe viitor(poate o sa pun mai multe premii de la inceput) dar pentru ca e primul giveaway m-am gandit ca ar fi indicat sa fie doua castigatoare.

Primul premiu merge la... nr. 13 - Ralucuta. Felicitari!!
Ai castigat paleta NYX - Winter in Moscow 111


Urmatorul premiu merge la ...nr.20 - Oana. Felicitari!!
O sa primesti  Bourjois Petit Guide De Style - Perfect Harmony
Astept un raspuns din partea voastra pana maine la ora 23.00. In caz contrar premiile vor merge catre altcineva. Inca o rugaminte- deoarece produsele sunt noi si sigilate o sa va rog pe voi sa-mi trimiteti o mica descriere dupa ce le folositi.
Felicitari inca o data castigatoarelor!

PS:In curand voi da drumul unui alt giveaway. 
De data aceasta regulile se vor schimba pentru ca vreau sa va cunosc mai bine.

Pana atunci aveti la dispozitie Concursul Vichy! Bafta tuturor!
Kisses!

10 comentarii:

oana spunea...

Wooow! Iti multumesc mult Deedee! E prima oara cand castig la un concurs de genul. Ti-am trimis pe mail adresa de livrare a premiului si promit solemn ca dupa prima utilizare sa povestesc ce impresie mi-a facut. La cat mai multe articole si followers! pupik

Ada spunea...

super premiile si felicitari castigatoarelor! :D

unika spunea...

premii faine si felicitari castigatoarelor :)

Anonim spunea...

felicitari!! tare bine arata paleta NYX

iguanitza spunea...

felicitari castigatoarelor!

ai un tag la mine pe blog :*

Ralucuta spunea...

Cand am ajuns acasa am intrat direct pe blog la tine..nu pot sa cred!!Sunt maaaree fana NYX.
Multumesc mult pt. premiu. Abia astept sa-l primesc.
Te pup si cati mai multi vizitatori! (si giveaway'uri)

Ralucuta spunea...

aaa, ti-am trimis si email (vreo 5, scuze) ca nu merge sa comentez si sa ma loghez. Nu inteleg de ce...

Andreea spunea...

Buna!
Te rog din suflet,imi explici si mie cum ai rezolvat problema cu actualizarea posturilor? A setarilor blogului?
Mi-a spus Iguanitza ca si tu ai avut aceeasi problema candva!
Tot mi am batut capul cu asta si de 2 sapatamani tot incerc sa mi dau seama ce e.
Multumesc anticipat si scuze de deranj!
Daca nu poti explica aici,te rog da mi un e-mail la bazardeimpresii@yahoo.com

Andreeea

Rotsin spunea...

Superbe premiile.
Felicitari fetelor si asteptam parerile voaste in legatura cu produsele castigate :D

Deedee spunea...

@oana si Ralucuta: luni o sa trimita cineva premiile pt. ca eu sunt plecata din localitate.
@iguanitza: multumesc, o sa-l fac :*
@Andreea: ti-am trimis un mail :*

Ma bucur ca v-au placut premiile. Aveam ceva emotii :S

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você