Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

marți, 17 august 2010

Gossip Girl: Jessica Szohr -Stil si trucuri

Imi place serialul Gossip Girl din mai multe aspecte. Unul dintre ele e latura "fashion" a filmului: hainele si accesoriile purtate de personaje sunt fabuloase. Si in viata de zi cu zi stilul actorilor e remarcabil. Preferata mea e Jessica Szohr.



Scurt interviu cu Jessica:
Parfumul preferat: Stella McCartney Stella.
Cel mai bun truc de beauty: Imi spal fata in fiecare seara.
Ce port in clutch:  Gloss`ul si cardul.
Nu pot dormi fara: sa ma spal pe dinti

Hair tip: imi spal parul la cateva zile.
Produsul favorit: Dove go fresh Burst Body Wash 
Machiaj: ador machiajul natural,uneori port smoky eye seara
(sursa: teenvoque) 










Makeup (ai nevoie de):
- creion waterproof Clarins negru
- fard de pleape Laura Mercier Colour Quad in Blue Sky
- mascara negru Givenchy Phenomen
- ruj Nars nuanta Honolulu Honey.









Galerie foto:




 














6 comentarii:

dorina spunea...

Multumesc pentru blog award si sa stii ca esti si tu pe lista mea printre cele 15 bloguri pe care le citesc cu placere.

nookie spunea...

love her!!

Christine spunea...

:-S eu sunt cam noua in toata treaba asta cu blogosfera, dar sper sa ma descurc. Multumesc frumos pt urari! :*
Keep up the good work because you're doing a damn great job!

Ara spunea...

Frumoasa Jessica ! Mai ales k sunt innebunita dupa GG :d. Te-am adaugat la blogroll.

Deedee spunea...

@Ara: me 2 :)

arrianalovemakeup spunea...

hmmm...me like her :)

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você