Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

marți, 17 august 2010

Gossip Girl: Jessica Szohr -Stil si trucuri

Imi place serialul Gossip Girl din mai multe aspecte. Unul dintre ele e latura "fashion" a filmului: hainele si accesoriile purtate de personaje sunt fabuloase. Si in viata de zi cu zi stilul actorilor e remarcabil. Preferata mea e Jessica Szohr.



Scurt interviu cu Jessica:
Parfumul preferat: Stella McCartney Stella.
Cel mai bun truc de beauty: Imi spal fata in fiecare seara.
Ce port in clutch:  Gloss`ul si cardul.
Nu pot dormi fara: sa ma spal pe dinti

Hair tip: imi spal parul la cateva zile.
Produsul favorit: Dove go fresh Burst Body Wash 
Machiaj: ador machiajul natural,uneori port smoky eye seara
(sursa: teenvoque) 










Makeup (ai nevoie de):
- creion waterproof Clarins negru
- fard de pleape Laura Mercier Colour Quad in Blue Sky
- mascara negru Givenchy Phenomen
- ruj Nars nuanta Honolulu Honey.









Galerie foto:




 














6 comentarii:

Dorina spunea...

Multumesc pentru blog award si sa stii ca esti si tu pe lista mea printre cele 15 bloguri pe care le citesc cu placere.

Denisa L spunea...

love her!!

Cristina Duceac spunea...

:-S eu sunt cam noua in toata treaba asta cu blogosfera, dar sper sa ma descurc. Multumesc frumos pt urari! :*
Keep up the good work because you're doing a damn great job!

Anonim spunea...

Frumoasa Jessica ! Mai ales k sunt innebunita dupa GG :d. Te-am adaugat la blogroll.

Deedee spunea...

@Ara: me 2 :)

Unknown spunea...

hmmm...me like her :)

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você