Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

joi, 21 octombrie 2010

Concursul Vichy a ajuns la final! (Update 2)

Dragele mele,


Dupa cum stiti concursul Vichy a ajuns la final ieri 20 octombrie..
O sa va mai tin putin in suspans pana aflu de la echipa Vichy cateva detalii despre premii :)
In total au fost 52 de participante (mail'urile care au respectat regulile o sa le atasez la sfarsitul acestei postari).

 Mai am o rugaminte la voi - persoanele care au castigat la acest concurs pe alte bloguri sa ma anunte. Au fost deja cateva fete foarte dragute care mi-au trimis email si m-au instiintat.

Update - echipa Vichy ofera si premii speciale pentru toate participantele.:)
Premiul consta in 
truse cu 2 mini produse (solutie micelara demanchianta "3 in 1" la 30 ml si apa termala la 50 ml)Pentru ca numarul celor care au participat a fost destul de mare  ..cele care vor dori premiul special vor trebui sa-si achite singure taxa de livrare (prin posta romana - aprox.5,6lei). Premiile le voi trimite personal.
Rog toate doritoarele sa-mi lase un comentariu  ca sa stiu cate premii speciale sa cer.
Va multumesc!

Update 2:
"Suspansul" a devenit enervat, sunt convinsa de asta dar nu pot decat sa-mi cer scuze si sper ca mai aveti putina rabdare.:S
Am ales deja castigatoarele dar astept un raspuns din partea celor de la Vichy. Acum depinde doar de ei...
Imediat ce primesc un raspuns din partea lor o sa postez pe blog  numele castigatoarelor.
Pana atunci imi puteti lasa comentarii(pe blog) cu premiile speciale.



Maine sper sa pot anunta castigatoarele. 
Va pup!


Mail'uri...

Cand am vazut concursul, primul meu gand a fost “nu e pentru mine”.
De ce?Pentru ca sunt o mamica putin trecuta de 30 de ani iar prioritatea mea in ultimul timp e copilul.
Doar cele care au un bebe inteleg foarte bine sentimentul … Bugetul destinat produselor de beauty se imparte acum si mereu ma gandesc de doua ori inainte de a-mi achizitiona ceva.
In supermarket,in majoritatea cazurilor,masinuta albastra castiga in fata cremei de corp promovata recent:.       
Acum particip la acest concurs minunat pentru ca vreau sa castig un produs indispensabil si de buna calitate(fara sa ma gandesc ca fondul de ten e rival cu un joculet dragut sau o pereche de catuse Spiderman).
De ce spun indispensabil?...Pentru ca lumea in care traim e guvernata de ”imagine”.
Toate vrem (si trebuie)sa aratam impecabil.
Un fond de ten foarte bun,cum sunt cele de la Vichy, e produsul ideal pentru ca tenul sa aiba o”imagine” perfecta.      
Asadar militez pentru mamicile ingrijite si pentru Flexilift Teint pentru ca se potriveste ca o manusa tipului meu de ten: nu incarca tenul,are acoperire buna si are un aspect de lifring si luminozitate.
O ultima caracteristica de nota 10-Vichy Flexilift Teint se mentine intact de-a lungul intregii zile si are grija sa nu lase nici o particica a fetei sa straluceasca.  
Va doresc o zi frumoasa si multa bafta tuturor participantelor la acest concurs!    Va pup! Gaby Coc

...................................................................
In ultimele luni nu am folosit fdt Vichy pentru ca s-a terminat cel pe care il aveam de mult timp dar cred ca este ok sa povestesc si despre o experienta mai veche cu el. In ultimul timp nu mi-am mai cumparat nici un fond de ten nou.
Acum aprox. un an, Vichy era singurul fdt pe care il aveam. Inca nu aflasem eu despre taina machiajului si despre alte marci de cosmetice, chiar si Sephora era cam straina pentru mine, intram doar pentru parfumuri. Acum treburile s-au schimbat si am cam abandonat farmacia de unde mai cumpar doar creme.
Sa revin la fdt Vichy. Oricat m-as chinui nu pot sa-mi aduc aminte cum se numea mai exact. Stiu ca era cu acoperire ceva mai mare (mi l-a recomandat o farmacista). In perioada respectiva tenul meu arata tare rau… chiar pot spune ca eram plina de cosuri si nici un tratament sau crema nu ma ajutau. Cand foloseam fdt Vichy tenul chiar arata grozav si eram tare multumita de el. Daca este posibil (oare?!) chiar m-a ajutat putin in privinta cosurlor (le usca). Chiar daca imi tinea sub control excesul de sebum si, cel putin aveam eu impresia, ca imi usca bubitele, tenul arata destul de natural si hidratat. Nu aplicam nici o baza, nici macar crema inainte de fdt (ca nu stiam ca asa trebuie) si totusi fdt statea pe fata si mai facea si minuni.
Problema cea mai mare era ca nu mi se potrivea nuanta foarte bine si nu puteam sa aplic mult ca sa acopere exact cum trebuie. Pentru ca tin minte cat de bun era atunci, acum as reveni la el cu siguranta. In special ca am 2 fdt inchise si nu stiu ce ma fac atunci cand mi se va duce bronzul, imi trebuie urgent un fond de ten nou. Cred ca cel mai potrivit pentru mine ar fi Normaderm (nu mai tin minte daca nu chiar asta e cel pe care l-am folosit pentru ca si crema pe care am folosit-o din din gama Normaderm era) pentru ca tenul meu este foarte gras si nu am nici un fond de ten care sa imi reziste destul de mult pe fata.
Intotdeauna am fost de parere ca cele mai bune sunt dermato-cosmeticele (chiar daca nu prea am mai avut in ultimul timp). As fi foarte fericita sa am ocazia sa folosesc Vichy din nou pentru ca stiu ca mi-ar fi foarte bun.
Gama Vichy e foarte buna, am folosit si o crema intr-un timp si tenul meu isi revenise. Pacat ca nu a durat efectul prea mult… Probabil era si din cauza varstei.
As fi foarte fericita sa am ocazia sa incerc Vichy din nou si sa fie fondul meu de ten de baza pentru iarna care urmeaza, pentru ca oricum altul nu am… Kiss 
Adyna Shopping 

................................................................
Buna,
Eu sunt Mona
Recunosc, nu sunt o impatimita a machiajului de zi cu zi.
Prefer un fdt mineral, putin blush, mascara si un balsam.
Tenul meu mixt fara imperfectiuni imi cere doar sa-l matifiez si sa ii uniformizez culoarea.
De cand am aflat de concursul Vichy am cautat in farmacii mostrele. Ce pot sa spun am ramas f impresionata de Aera teint pure fluide. Imi place f mult cum se intinde pe piele, ca nu-mi lasa aspectul de masca, este light  iar parfumul e super :X. Nuanta pe care am incercat-o este 23 ivory si cred ca mi se potriveste destul de bine.
O zi frumoasa! te pup
.............................
Kitty

As dori si eu sa ma inscriu la acest concurs.

Cand eram tanara, nu existau atatea produse cosmetice si femeile nu isi ingrijeau tenul asa cum o fac acum. Chiar daca au inceput sa apara foarte multe marci noi, unele mai ieftine, altele mai scumpe, intotdeauna am ales farmacia si dermato-cosmeticele deoarece doctorii stiu cel mai bine retetele perfecte pentru tenul nostru, in special pentru un ten matur (am peste 40 de ani) caruia nu i se potriveste orice fond de ten.

De cativa ani folosesc fondul de ten Vichy antirid si mi se pare cel mai bun. Experienta mea in domeniul produselor de machiaj este foarte mica, mai mult decat fond de ten si rimel nu folosesc si nici nu vreau. Ultima sticla de Vichy pe care am cumparat-o este Liftactiv Flexilift care, din pacate, imi mai ajunge pentru maxim o saptamana. Nu am curaj sa imi cumpar altceva pentru ca tenul meu este foarte pretentios si din putinele fonduri de ten pe care le-am testat pana acum, acesta s-a adaptat perfect si mi-a oferit un ten frumos pe toata durata zilei. O noua sticluta mi-ar prinde foarte bine si l-as folosi cu cea mai mare placere ca si pana acum.

Cand eram de varsta voastra nici macar nu stiam ce inseamna fond de ten dar acum am nevoie pentru a acoperi ridurile, semnele de oboseala si cearcanele adanci. Apreciaza-ti tenul acum, in tinerete si incearca sa il ascunzi cat mai putin pentru ca o sa ai destul timp de camuflat imperfectiunile mai tarziu cand nici o crema nu iti va putea atenua ridurile.

O zi buna!

13 comentarii:

Cioraneanu Mihaela spunea...

Multumim , inca o zi de suspans

Anonim spunea...

In cazul in care nu am castigat fondul de ten, as vrea acel set;deci ma inscriu pe lista fetelor doritoare; daca esti din Bucuresti, ar fi vreo pb sa ne intalnim personal?? daca nu esti, il voi astepta prin posta. Mersi mult!>:D<

Georgiana M.

Anonim spunea...

Eu am castigat si pe alt blog.

iguanitza spunea...

si eu am castigat pe alt blog. Mini produsele se iau si ele in calcul daca am mai castigat?

ioana spunea...

as vrea si eu sa primesc premiul special.ms

Tiliuta Aurelia spunea...

Buna.As dori si eu un premiu special .Numele sub care am participat este Tiliuta Aurelia.Multumesc!

Carmen spunea...

Buna,
as dori si eu sa primesc un premiu special. Merci.

Unknown spunea...

dervi - as dori si eu premiu special :D

Nico spunea...

Buna, as dori si eu premiu special.Ms

nico spunea...

cam mare suspansul

Diksha singh spunea...

Thanks for such information. This is really helpful for me. you can also visit our blog: Braiding Shop

Diksha singh spunea...

Thanks for such information. This is really helpful for me. you can also visit our blog: Braiding Shop

Purna Jain spunea...

Great website and amazing content. You can also visit
Beauty Blog

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você