Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

miercuri, 15 decembrie 2010

Castigatoare - Trucul tau



Stiu ca e o oara tarzie dar v-am promis ca astazi va scap de suspans.
Multumesc tuturor ca ati participat si ne-ati dezvaluit trucul vostru de frumusete. Sunt foarte surprinsa ca majoritatea apelati la produse naturale pentru a va ingriji. E bine sa lasam organismul sa "respire" intr-o era a chimicalelor. (Nu arunc cu noroi in produsele cosmetice, pentru ca sunt dependenta de ele).
Am aflat "trucuri" noi cu ajutorul vostru si pentru ca mi-a fost foarte greu sa aleg doar 10 persoane pentru a castiga parfumul m-am decis ca ar fi frumos sa participe toata lumea...

Castigatoarea parfumului Iris Noir este:

1.chicandchip
2.Anca Eliza
3.carmen
4.unika
5.bluonmyown
6.Jade
7.katie_589
8.ciocnicoleta
9.maddailade
10.Dia
11.pucca
12.Anka
13.yoana
14.Cristina
15.albastrikmik
16.Ana
17.DiAnais
18.eliza
19.p.tocuri
20.Adryana
21.Chocolate
22.miha.ela
23.andreeabacau
24.HaiNe IaFTine FaSHion.
25.anna
26.Not beautiful enough
27.Bia'a
28.Mihalache Georgiana
29.MonicaG
30.SunShineDiva
31.clarra
32.kory_nails
33.Camelia Andrasescu
34.anda apostol
35.Cris.

Nr.12..Anka, felicitari!!!


Castigatoarele premiilor speciale sunt:



1.chicandchip
2.Anca Eliza
3.carmen
4.maddailade
5.yoana
6.Cristina
7.albastrikmik
8.DiAnais
9.Chocolate
10.miha.ela
11.andreeabacau
12.HaiNe IaFTine FaSHion.
13.anna
14.Bia'a
15.clarra
16.kory_nails
17.Cris.


DiAnais si Bia'a - Felicitari!
 Premiile speciale sunt cate un blush Elf  Sugar Orange - nuanta Bronzed si o pensula Elf mixta (pentru aplicarea blush-ului, pudrei bronzante si a oricaror alte pudre.)

Astept castigatoarele sa ma contacteze in 48 de ore pentru a afla adresa de livrare.



8 comentarii:

Anka spunea...

Ma bucur foarte mult ca am castigat!!! Ti-am trimis e-mail cu datele mele. Multumesc frumos!!

Bia'a spunea...

Ce zi frumoasa am,multumesc mult!Ti-am trimis email.

Diana B. spunea...

Multumesc mult mult de tot! Sunt foarte incantata de premiu! :)
Iti scriu acum un mail!

albastrikmik spunea...

am fost pe aproape,felicitari castigatoarelor,sa se bucure de premii

Anicka Maya spunea...

Felicitari castigatoarelor...
Sarbatori fericite!!!

Diana B. spunea...

Eu nu am primit nici acum premiul :(.

Deedee spunea...

@DiAnais. Pentru ca eu sunt plecata am rugat sa se ocupe altcineva de livrarea premiilor. Au fost cateva probleme la premiile speciale si mi-am cerut scuze...cei de la Posta Romana au contribuit la intarziere.
Acum te rog sa iti verifici email'ul pt ca mie nu mi-ai trimis adresa...
In plus - nu am primit nici un fel de email de la tine. Adresa este trucuri.pentru.femei@gmail.com
Daca mi-ai trimis in 48 de ore vreau sa-i faci un PrintScreen pe care am sa-l postez pe blog cu scuzele de rigoare.

Diana B. spunea...

Multumesc de raspuns. Nu l-am primit pe mail desi m-am abonat la comentarii asa ca de-abea acum il vad. Ti-am trimis mail, mai mult de curiozitate, sa vad daca il primesti acum. Banuiesc ca e prea tarziu pentru premiu. :)

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você