Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

joi, 18 noiembrie 2010

Need your help! (Parfumuri)

Zilele acestea am tot intrat pe AORO
Am gasit aici o varietatea foarte mare de parfumuri si produse cosmetice de calitate, printre care si parfumul meu preferat Cartier - Le Baiser du Dragon dar si Chanel Coco Mademoiselle (sau  Christian Dior Pure Poison:))). 
Ideea e ca vreau sa-mi fac niste cadouri parfumate dar am intrat pe forumuri si parerile sunt impartite in legatura cu acest site.

Unii spun ca sunt produse originale iar altii ca sunt fakeuri.
Nu stiu ce sa cred ...ar fi varianta sa cumpar si sa ma conving singura.. :))
Inainte de a comanda m-am gandit ca singurele persoane care ma pot ajuta sunteti voi - prietenele mele "beauty addict".
So, va rog , in cazul in care ati cumparat de pe acest site sa-mi spuneti cat de placut sau neplacut v-au surprins.( sau poate cunoasteti o alternativa buna).

Astept cu nerabdare sa-mi impartasiti experientele voastre.
PS: zilele urmatoare voi da drumul unui concurs "parfumat".

9 comentarii:

Camelcutza spunea...

Eu personal nu am comandat de la ei, si chiar ma batea gandul, insa dupa ce am citit pe mirandaspune (blog de beauty) mi-a trecut pofta. Dupa 2 luni parfumul s-a transformat intr-o apa:))b

A.M. spunea...

si eu sunt curioasa. m-a tentat prin octombrie sa fac o comanda pt un cadou. dar mi-a fost frica.

Anonim spunea...

Eu am facut o comanda zilele trecute si trebuie sa o primesc maine sau luni cel tarziu... o sa va spun cum mi se par parfumurile ;)

iguanitza spunea...

Deci eu am comandat anul trecut Estee Lauder Sensuous , a ajuns rapid, parfumul e original (dovada e holograma) si nu s-a schimbat deloc de cand il am.
Si daca ti se pare ca e ceva in neregula cu parfumurile, le trimiti inapoi fara nicio problema.
Din cate imi aduc aminte, isi faceau reclama si pe posturile de radio, si nu cred ca ar fi facut tam tam pentru niste fake-uri...

Anonim spunea...

Azi mi-a sosit coletul de la Aoro. Deocamdata am desfacut doar parfumul Green Tea Revitalize de la Elisabeth Arden si pot spune ca-mi place si mi se pare de buna calitate - nu miroase pregnant a alcool, persista, ambalajul e finisat. Deci presupun ca este original... n-am mai avut acest parfum pana acum, sa pot face o comparatie.

Iulia spunea...

Clarra, du-te la Sephora sau la o parfumerie :D.

Anonim spunea...

Iulia, nu l-am gasit la parfumerie, dar eu sunt multumita de el.

Deedee spunea...

Am citit comentariile voastre si m-am gandit sa incerc pe propria piele. Pana la urma e doar un parfum si nu o bomba cu ceas..mai rau decat sa se transforme in apa nu are ce sa se intample :)
Cand imi vine comanda o sa va spun ce se intampla. Va pup!

Crinutzz spunea...

eu am la ei peste 10 comenzi...pana acu nu m au dezamagit...

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você