Make Up * Cosmetice * Inspiratie * Stil * Trucuri Glamour * Tendinte

duminică, 19 septembrie 2010

French Fashion - 3 SUISSES


Zilele acestea am descoperit colectia toamna/iarna 2010 - 2011 de la 3 Suisses. Imi place ca hainele sunt atent selectionate si de calitate.
Site'ul contine articole de imbracaminte pentru femei si barbati, lenjerie intima, incaltaminte sau produse pentru locuinta si colaboreaza cu branduri sau designeri celebri(Karl Lagerfeld)
Singurul "inconvenient" e faptul ca ei nu comercializeaza in magazine, insa produsele comandate pot fi returnate in cazul nu ati ales marimea potrivita.
La prima comanda primiti un halat foarte moale cu buline.


PS: pentru ca am lipsit o saptamana trebuie sa ma revansez fata de voi, asa ca am pregatit un mic giveaway pentru toate persoanele care ma urmaresc. In zilele urmatoare va spun despre ce este vorba :).

5 comentarii:

unika spunea...

da, au haine foarte faine si se vede si calitatea lor....

Iulia spunea...

Bine ai revenit! Imi place baldachinul pe care l-ai postat.
Abia astept sa vad despre ce giveaway este vorba si mai ales care sunt cerintele pt a ma putea inscrie.

Pupici!

Dorina spunea...

Ai comandat ceva? Cum sunt hainele?

Poate arata bine doar in poze, dar in realitate...

Deedee spunea...

iulia:multumesc,chiar astazi o sa postez despre asta :)

Deedee spunea...

@dorina: din colectia noua nu am cumparat dar am pus ochii pe cateva piese:D. Cat despre calitate , toate produsele pe care le-am comandat au fost impecabil de bine lucrate.
Saptamana viitoare o sa comand cateva produse si o sa-ti spun daca s-a schimbat ceva in politica lor, desi nu cred:).

 
Trucuri © 2007 Template feito por Templates para Você